ben de dogum yaptım

0

Soru

kızlar biraz gec oldu ama anca yazabildim...17 ekim 19 40 da bebegimi suni sancıyla dunyaya getirdim...cok guzel bir duygu..yanından ayrılamıyorum...hihoyyyt tum ekim annelerine hyırlı olsun bebecikleri.. kızım 3010 gr 49 cm dogdu ama kilo kaybetmeden y

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor