Kürtaj sonrası kanama

0

Soru

slm ayın 13 de hasteneye gittim 14 ünde kürtaj olmam gerektigi söylendi 14 ünde kürtaj oldum.. Doktor başarılı geçti demesine ragmen kendimi diger hastalardan çok çok kötü hissettim ve kürtaj sonrası çok sancım oldu doktor ve hemşireler şaşırdı agrıyla

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor