depresyonmu :((((

0

Soru

merhaba dogum yapalı bugün 21 gün oldu Allaha çok şükür dünya tatlısı saglıklı sıhhatli bi oglum oldu.Dogum yaptıgım günden beri sürekli aglamaklıyım en ufak bişeye bile aglıorum evden çıkmayı birilerinin eve gelmesini hiç istemiyorum sürekli bgazımda koc

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor