doğum yaptıgıma sevınmelımıyım yoksa üzülmelimi..

0

Soru

yıl 1998..o kadar çok istiyordum ki bir bebeğimin olmasını..en sononda eşim askerdeyken hamile oldugumu öğrendim.öyle zamansız gelmiştikii..yinede sevindim..6. ayında bebeğimin özürlü oldugunu öğrendim.dünyam resmen yıkıldı..yalnızım eşim yok.annmin yanın

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor