DOĞUMHANE yazısını görünce korktum:S

0

Soru

slm kızlar.ben normal doğum yapmayı istiyorum şimdilik buna engel de gözükmüyo.geçen haftasonu doğum yapmayı düşündüğüm hastaneyi görmeye gittim.herşey çok güzel. fakat doğumhane yazısını görünce ürperdim,bi soğuk geldi:S normal doğum yapmış tecrübeli ann

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor