Ben doğdum KK teyzelerim.....

0

Soru

1 Nisan 2009: Bugün tam 4 haftalıkmışım. Gerçi Doktor sıvı görüyorum belki dış gebeliktir dedi bekleyelim bakalım 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Ama doktor teyzeee ben burdayımmmmmmmmm 17 Nisan 2009: Annem ve babam korku dolu tekrar doktora gittiler v

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor