bebişim 3 aylık,2 hafta sonra işe dönüşş kafam çok karışık lütfen yardımm edinnn!!!

0

Soru

merhaba arkadaşlar, 15 gün sonra işe başlıcam ama kafamda bi dünya soru işareti var. süt pompasını aldım sütlerimi sağıp bırakıcam inşallah ama nasıl olcak bu konuda tecrübeli olanlardan destek istiyorum..  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor