Bel fıtıgı olup epiduralle doğum yapan varmı?

0

Soru

Merhaba Bende 2 bel fıtıgı var.Epidurelle Sezeryan olmak istiyorum ama yapılabilirmi.Olursa nasıl olur bilmiyorum.Genel Anestezi ile olsun istemiyorum hemen bebeğimi görmek istiyorum.Kasımda Allah kısmet ederse bebeğimle buluşacağız. Bel fıtığı olup da

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor