dikişi tutmayıp sonradan kendi kendine kaynayan varmı?

0

Soru

kızlar 40 gün oldu doğum yapalı. bebeğim iri doğdu çok yırtığım varmış.dikişim tutmamış, ikinci kez dikiş attılar. küçük bir yer yine tutmamış. doktor kendi kendine kaynayabilirdedi. kafam çok karışık. ne yapacam((( istersem estetik dikiş atabilirmiş eğer

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor