doğum yapan arkadaşlar doğum hakkında yardımm acill

0

Soru

merhaba arkadaşlar benim günüm doldu ve normal doğum istediğim için hala bekliyoruz bugün doktora gittiğimizde nst sancı çıktı iki tane fakat altan muayne ettiğinde doktorum açılma olmadığını söyledi p.tesiye kadar bekleyelim dedi suni sancı versek dedim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor