doğum raporu ve ödeneği hakkında yardım lütfen....

0

Soru

:uhm:merhaba arkadaslar.bu konu adı altında baya topikler acılmıs fakat benım sorunum bıraz daha farkı.eger bilgisi olan varsa çok sevınırıım ben hamılelıgımın 32.haftasında 5 hafta daha calısabılır raporu alarak 37. haftamda yanı 1 nısanda dogum iznının

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor