doğum sonrası kabızlık

0

Soru

arkadaşlar 25 gün önce normal doğum yaptım.şu son 3-4 gündür kabızlık sorunu yaşıyorum.ama asıl sorun tuvalete çıkarken aşırı acı çekiyorum ve sonrasında da en az 3 saat oturamıyorum ağrıdan.acaba doğumla bir ilgisi var mıdır yoksa başka bir problem mi va

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor