Normal dogumdan sonra reglmiyim degilmiyim simdi ???

0

Soru

selam kizlar ben normal dogum yaptim 6.5 ay önce 1 hafta icinde 2 kere kahveringi renkte cok az akinti geldi ,bugün ikincisi geldi ama kanama yok daha,dogumdan sonra ilk regl oldumu böylemi oluyordu,kizimi dogum yaptikdan kac ay sonra regl oldum hatirla

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor