Hamilelikten kalma lekeler....

0

Soru

selam kızlar, doğum yapalı 1 ay oldu. hamileyken koltukaltım, bikini bölgem, göbeğim, dizlerim arkası ve üstü şerit halinde lekelendi((( kara kızan oldum resmen ya :kedi: geçer mi sizce, ne zmaan geçer? birşeyler kullanmak gerekir mi geçmesi için...  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor