2 aylık bebegım dısarıya cıkınca aglıyooo

0

Soru

merhaba arkadaslar ben 2. 5 aylık anneyım bebegımle gezmek ıstıyorum helede bodrum gıbı bı yerde yasıyorken ama dısarıya cıktıgımda helede arabayla gezmeye cıktıgımısda bu bebek arabası olsun taksı olsun cocuk olurcesıne korkup aglıyo varmı bole basınıza

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor