Normal Doğum sonrası kas spazmı yaşayan var mı?

0

Soru

Merhaba arkadaşlar, 15 haziranda epiduralle normal doğum yaptım. ilk 2 gün bir sorunum yoktu ama 3. gün belimde ve karnımda böbrek ağrısı gibi bir ağrı belirdi. ağrı zamanla öyle şiddetlendiki dayanamaz oldum. acile gittim sonra kendi kadın doğumcuma ve i

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor