normal doğum sonrası kabızlık

0

Soru

kızlar ben normal doğum sonrası kabızlık çektim epey bir süre gaz sorunu olduğu için herşeyden yiyemedim meyve falanda ondan sonra düzeldi ama şimdide kan geliyo basur olmaktran korkuyorum yaşayan ve çözüm bulan varmı incir falan yemeye başladım başka öne

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor