doğum izninde olan memur anneler

0

Soru

Arkadaşlar doğum izni 2 yıla çıkacakmış acaba bizlerde uzatabilirmiyiz.Ben eylülde işe başlıyacam.Keşke her yerde bu uygulama çoktan olsa.Bu konudaki duyduklarınızı paylaşalım 2009 annelerini kapsarmı acaba?  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor