yalnızım

0

Soru

kızlar merhaba, 4 ay önce dünya güzelime kavuştum, 3 ay annemle yaşadık, eşim şehir dışınayı, şimi döndü eve yabancı gibi, sadece kızımla konuşuyoruz.. birbirimizle iletişimimiz 0 ve ben çok yalnızım  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor