emziriken hamile kalmak...

0

Soru

slm kızlar size bi sorum olacak bnim oğluşım 4 aylık olacalk inş. sezaryanla doğum yaptım hamile değilim ama her yeni doğum yapan kadın ve bebek istemeyen bi kadın gibi şimdilik büyük korkularım arasında yer alıyor en ufak bi belirtide acaba diyorum

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor