bende doğurdduuuuum

0

Soru

-------------------------------------------------------------------------------- ıŞTE BUDA BENıM MASALIM KIZLAR......hihoyyyt yakın bi arkadaşımın doğumundan sonra kendime şunu sordum neyi bekliyorum evet neyi bekliyoruz ki dedik eşimleCADIARZU eşim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor