2 ay oldu kanamam bitti ama lekelenmeler var.....

0

Soru

kızlar sezeryanla dogum yaptım kanama bitti ama lekelenmelerım az da olsa devam edıyo begım cok huysuz bırakcagım kımsede yok boyle bır durum yasayan varmı ıcerde parca falan kalmıstır dıye korkuyorum...:uhm::uhm:  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor