kızlar bi bakın lütfen

0

Soru

açtıgım konulara gerekli ilgiyi pek göremesemde yinede bi konu daha açtım:) kızlar bebegimin yüzü çok kuru krem yada bbek yagı kullanmak istiyorum ,şuan bebegim 42 günlük ,doktorum mustella diye bi markanın kremini önerdi ,sizler neler kullanıyosunuz beb

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor