sütüm az bebeğim aç kalıyor çok mutsuzum....

0

Soru

merhabalar, doğum yapalı 23 gun oldu. sezeryanla doğum yaptım malum sütüm geç geldi, bebeğim emiyor sanıyorduk aslında emzik muamelesi yapıyormuş bana tecrübesizim ilk kez anne oluyorum. yanında bi yakınım yardımcım yok eşim ve ben eşimde pazartesi işe

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor