kanama va aci

0

Soru

mrb kizlar...ben normal dogum yapali 2 bucuk ay oluyor..dogum sonrasi kanamam 1 ay sonra bitmisti...dogumumdada kesilme yapilmisti dikislerim var fakat kac tane bilmiyorum..arasira acima hissi duyuyorum orasi gerildikce dikislerim sorunsuz tutmustu cünkü

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor