doğum sonrası adet olup sonra tekrar olmayanlar lütfen bakın:(((

0

Soru

slm arkadaşlar ben 2009 ağustosta doğum yaptım sezeryan ile. lohusalık dönemi geçtikten 7.5 ay sonra ilk adetimi gördüm fakat bir daha olmadım üstünden 2 ay geçti normal mi acaba doktora gitmeye korkuyorum bötyle düzensizliik yaşayıp doktora giden var mı?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor