Evimizin minik kelebeği sinem deniz kollarımızda çok şükür

0

Soru

ben normal doğum yaptım.doğumumdan 2 gün önce adet sancısı gibi başladı.ilk önce 10 dk da bir geldi,sonra 5 dk ya düştü sancılar.evde akşam 23.00 de 2 kere nişan geldi.hastaneye gittik yapılan kontroller sonucunda ebe doğum başlamış sabaha karşı sancıları

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor