dogumdan sonra korunma yollari

0

Soru

selam kizlar ben dogum yapali 4 ay oldu cerazette diye bir hap kullaniyordum 3 aydir adet kesinlikle yapmiyormus ,yani emzirmeyle alakasi yokmus regl olmamamsi bu hap engellermis hemde korurmus,ama bu hapi 5 gün önce birakdim ,regl olmak istiyorum artikco

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor