doğum sonrası regl ve emzirme...

0

Soru

kızlar merhaba... 8 subatta sezeryanla dogum yaptım.henuz 3 ay dolmadı.ve sanırım bugun hastalandım... dogumdan oncekı gıbı yogun bı kanama degıl hatta kırmızı bı akıntı gıbı kanamam var su an. cok azar azar gelıyor. bu regl oldum mu demek? bebegımı aktı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor