kendimi çok mutsuz hissediyorum :((

0

Soru

mrb arkadaşlar.doğum yapalı 3,5 ay oldu.dünyalar güzeli bir oğlum var Allah a şükür:Saruboceq:.ama kendimi çok mutsuz hissediyorum.herşey çok monoton çok sıkıldımsenağlama.bebeğimle bir sorunum yok ama eşimle sanki problem.aslında kayda değer bir problemd

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor