çook kötüyüm diş apsesi:(

0

Soru

dişim çok kötü agrıyor ve şişti antibiyotik kullanıom agrı kesiciyle ama fayda etmio şiş biras da olsun indi ama agrılar dewam ediyor öle her antibiyotikte kullanamıom 40 günlük bebegim war emziriyorum Konya da ii bi doktor warmı bildiginiz dişcidende çok

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor