normal doğumdan sonra iyileşme

0

Soru

normal doğum yapalı 1 hafta oldu.idrarımı tutmakta zorlanıyorum.bu normal mi geçer mi?böyle bi durum yaşayan oldu mu?olduysa sizinkiler nezaman geçmişti yardım lütfeennn...  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor