bir bakar mısınız anneler???

0

Soru

herkese selamlar.ben 4 martta sezeryan doğum ile oğluma kucağıma aldım.46 günlük anneyim.kanamam doğumdan buyana var.ama 40 ım çıkmadan 38 günlükken regl olarak devam etmeye başladı.yani adet oldum ve 8-9 gündür devam ediyor.bu normal mi?normalde engeç 7.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor