sezaryan sonrası dikiş ağrıları..

0

Soru

kızlar bebeğim haftaya cumartesi 3 aylık olacak inş.:Saruboceq: bn sezaryanla doğum yaptım ve dikişlerim bi haftadır çok yanıyo.:bbo: böle içten içten yanıo resmen ya bazen çığlık atıyorumakannehir bu durum n zaman geçerki:1no2: yada bi krem falan v

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor