önceden bakımlı olup dogum sonrası kendini kötü bakımsız hisseden varmı depresyon

0

Soru

Dogum sonrası kendini kötü hiseden varmı benim gibi önceden bakılı güzel olmaya alışkındım şimdi aynaya bakcak zaman yok bebegimede çok titizim bana zaman kalmıyo eşohmanla çıkıyorum dışarı 5 kiloda fazlam kaldı emziriyorum ruh durumum çöktü hiç böyle köt

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor