Sevgilimin Normal Doğum Öyküsü..Hoşgeldin Dünyamıza...

0

Soru

Nihayet 8 aydan sonra bende doğum hikayemi yazmayı başarabildim :lepi: 2008 Temmuz ayındayız ve 3 yıldır süren mutlu bir evliliğimiz var. Tek eksiğimiz BEBEK. Aslında ilk 2 yıl bende asla istemiyorum diyordum ama ne olduysa 3.yılda bebek isteği meydana

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor