Bu nasıl bi biberondur ya :S

0

Soru

arkadaşlar dr brown biberonunu aldım.. içinde boru gibi uzayan bişi var yerimseniben onu çıkartınca sızdırıyo.. çıkartmayınca da sanki az akıyo gibi geliyo bana... gıcık oldum.. çok da pahalı.. ne etcez bilen var mı?  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor