cimcimemize kavuştuğumuz an

0

Soru

ben tedaviyle hamile kaldım ...sürekli dr kontrolünde geçti 9 ayım 3. ayda kanamam açıldı bebeğimi kaybettim sandım hemen dr gittim.. çok şükür sağdı bebişim...hareketlerini gördüm ultrasonda 1 ay devam etti kanamam karnım küçücüktü ...9. ayımda hafta

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor