Göğüste ağrı....

0

Soru

Arkadaşlar bebeğim emdikten sonra göğsümde dayanılmaz ağrı, sancı oluyor,bebeğim henüz tutmada zorlanıyor bu yüzden çok terliyorum acaba üşütmüş olabilirmiyim bilmiyorum,aynı sorunu yaşayan arkadaş varmı bir önerisi olan varmı ağrıya dayanamıyorum.  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor