sezeryan sonrası

0

Soru

merhabalar sezeryan olalı 2 ay oldu ve karnımın sağı kısmı sola göre daha belirgin bir şekilde sarktı.sebebini bilen ya da aynı durumu yaşayan var mı?   Son düzenleme: 1 Nisan 2010

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor