doğumdan da korkuyorum ama en çok da...

0

Soru

slm herkese .ALLAHm nasip ederse ağustosta doğm yapacağm. Epud.sezeryan düşünüyorm. çok korkuyorm doğumdan en çok da LOĞUSALIK DÖNEMİNDE KOTU BİŞİ OLURMU DİE KORKUOM.. ama artk herşeyin tedavisi var demi arkadaşlr yaa napcam ben bu korkularla:1no2:fisfisf

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor