Normal doğum yapanlar çok acı çekiyorum benim gibi olan var mı:(

0

Soru

1.5 ay önce normal doğum yaptım ve doğumdan sonra makatta deliğe doğru özellikle büyük tuvaletimi yaptıktan sonra felaket bi yanma ve acı hissediyorum doktor çatlak var doğumdan sonra oluyorr ameliyat gerekir dedi sanırım dikiş atılacak ama emzirdiğim içi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor