normal doğum hikayem

0

Soru

eşim işi gereği şehirdışına gitti bende doğum için annemin yanına gittim bir tane kızım var 2.doğumumu anlatacağım size akşam birşeyim yoktu herzamanki gibi son günler olduğu için hafif ağrım vardı sabah kontrole gidecektim kalktım hastaneye gittim hastan

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor