evde doğuuuummm

0

Soru

slm aranıza yeni katılanlardanım.bnde doğum öykümü paylaşmak istedim.burdakilerden biraz farklı çünkü evde doğum yaptım:) kısaca anlatmaya çalışıyım.annem emekli ebe hemşire.burdan da anlaşıldığına göre annem yaptırdı doğumumu.(diğer ablamları yaptırdığı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor