Epidural doğum yaptım

0

Soru

21.01.2010 saat 4 de doğum yaptım.oh rahatladım çok mutluyum arkadaşlar.doğum hikayemi anlatayım aslında ocak 25 de sezeryana gırecektım bebegın eşi aşşaga düşmüş diye.ama ayın 21 de kasıklarıma bır agrı gırdı yürüyemez hale geldim.kasılmalar başladı.heme

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor