ardama kavuştum ama........

0

Soru

evet arkadaşlar oğluma kavuştum ama içim hep buruk kaldı.ilk hamileliğimde herşeye öyle çok özenmiştik ki eşimle.bebeğimizin her eşyasını almıştık,beşiğini bile.hamileliğimin başlangıcı biraz sorunluydu,kanamam geliyodu,hastanede yattım haftalarca.ama beb

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor