Emzirme Sıklığınız ve Süresi Nedir?

0

Soru

Merhabalar, ben 17 Şubatta doğum yaptım. Hastanede bana bebeğimi 2 saatte bir uyandııp emzirmemi, 3 saati ise asla geçmememi söylediler.. Ama kızım ne yaparsam yapayım uyanmıyor..Altını açıyorum, siliyorum, dokunuyorum bana mısın demiyor.. Ve uyurken d

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor