hoş geldin ayşemmm iyiki varsın iyiki kzımsın..!!!

0

Soru

aralık 16 gece yarısı sancılarım sıklaşmıştı..sabah 5 sularında taksiye atlayıp hastaneye gittik beni doğum sancı odasına aldılar ben orda sancı çekerken yan odada doğum oluyodu ve ben bunu görüyodumm.biraz korkmuş olucam ki sancı mancı kalmadı bende bu a

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor