Doğum sonrası kocası olumsuz değişenler:(

0

Soru

nerde hata yapıyorum bilmiyrum? 4 ay oldu doğum yapalı ve eşimle aram açılıyor git gide. 1 ay önce ayrılığın eşiğinden döndüm eşyalrımı topladım gidiyordum, çok ağladım, sonra o da ağladı.ona dedim ki 'ağzının içine bakıyorum gitme demen için tek kelime e

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor