bazen kendimi tuhaf hissediyorum

0

Soru

merhaba arkadaslar dogum yapalı yaklasık 9 ay oldu ... bebeğimi her anne gibi inanılmaz seviyorum am bazen kendimi cok tuhaf hissediyorum içim sıkılıyor aynaya bakınca kendimi kötü hissediyorum çirkinmişim gibi geliyor ruhum sıkılıyor canım birşey yapmak

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor